En aquest experiment, hem vist que cal conèixer les propietats dels materials per saber si són conductors o aïllants. Amb la pràctica que hem fet, hem entès com funciona el corrent elèctric. També hem comprovat amb diferents imants i el segon circuit elèctric, cóm es movia l'agulla de la brúixola, però sobretot amb els imants . Un altre objectiu aconseguit!
Els globus exploten per la calor del sol, multiplicada per la lupa. Cada globus absorbeix la llum que no ha reflectit. Per exemple, amb el globus de color blau va passar que, com l'energia del sol és de tots els colors, aquest globus va absorbir l'energia del color blau. I el mateix passa amb els altres colors, excepte amb el blanc i el negre.
La llum ultraviolada només la podem veure amb boletes especials amb el sol. El sol té energia ultraviolada, i el que fan les boletes és absorbir-la. I així, és com canvien de colors segons les proteccions solars que hem posat damunt les bosses (50, 20 i hidratant). Pel que fa a la llum infraroja, també vam posar la llanterna enfocant al mirall: es va veure com una llum reflectida una mica més forta del normal. Perquè el mirall és com una lupa que ho amplifica. Quan vam enfocar la llanterna a la càmera és va veure com un raig que anava de la llanterna a la càmera; però s'havia d'enfocar bé sinó no funcionava. Al final, també vam fer alguns supòsits: 1) Què hagués passat si en lloc de posar un plàstic davant de la llanterna i el comandament haguéssim posat un llenç de pintar? Creiem que la llum hagués traspassat el llenç. 2) Què hagués passat si haguéssim posat les boletes a l'aigua d'una piscina, sense clor? Creiem que les boletes s'haguéssin acolorit molt, perquè l'aigua és com un mirall que amplifica l'energia del sol.