TEAMS IN ACTION

Follow the daily routine of the mission at the schools!

Sirius

2023-2024 / Make the invisible visible

6th · Ceip O Couto
Ourense · Ourense
Lab1 Matter
Do things exist if we can’t see them?

O invisible invisibiliza o visible
24/11/2023

O dióxido de carbono (CO²) xerado pola mestura de vinagre e bicarbonato de sodio é o que apaga as candeas, que precisan osíxeno, calor e cera para manterse acesas; neste experimento inchamos un globo coa mestura anterior; logo, con moito coidado, depositamos o gas do globo no vaso de precipitados e finalmente vertémolo nas candeas que desprazou o osíxeno; e polo tanto, apagou as candeas. Na fase 3 do experimento metemos as candeas no vaso de precipitados e apágase cando chega ao fondo do vaso, onde se deposita o CO² porque é máis denso. Tamén fixemos un experimento complementario no que inchamos un globo con aire normal e outro con CO²; ao día seguinte comprobamos que o globo con CO² estaba moito máis pequeno que o inchado con aire normal.


Lab2 Force
Why do things move?

ONDE ESTÁ O NORTE?
08/02/2024

O circuíto debe ser pechado e estar formado por elementos condutores (metal, etc.). Hai obxectos magnéticos, como por exemplo os imáns, que poden atraer a outros obxectos sen tocalos. Isto é o que pasa co compás, xa que a súa agulla está imantada e vese atraída polo campo magnético da Terra; pero se achegamos imáns ou o arrodeamos con un circuíto eléctrico que teña un cable en forma de bobina, este campo magnético, máis próximo, interfire na agulla e a mesma deixa de sinalar o norte. A forza invisible que move a agulla é o magnetismo.


Lab3 Energy
What causes matter to change?

A potencia solar
31/05/2024

Con este experimento comprobamos que a enerxía do sol e moi potente así que poderiamos obter moita enerxía natural para a nosa vida cotiá; ademáis deberíamos protexer a nosa pel porque é perigoso e podemos queimarnos se estamos expostos sen protección. Ademáis de explotar os globos queimamos unha folla seca q apenas tardou un segundo en arder. Os globos de cor escura absorben máis enerxía e explotan antes, e os de cor clara absorben menos luz e tardan máis en explotar. Os obxectos absorben todas as cores menos a cor da que é, por iso os vemos dese cor.







An initiative from:


Alba

Partner institutions:


Produced by:


eduXarxa

We use our own and third-party cookies for analytical and technical purposes; processing data necessary for the creation of profiles based on your browsing habits.
You can get more information and configure your preferences from 'Cookie settings'.

Cookie settings