Aquests experiments ens ha fet adonar que sense tocar ni bufar les espelmes les hem pogut apagar. (Abans de fer l'experiment no ens pensàvem que fos possible apagar la flama, amb una matèria que ni veiem ni oloràvem.) Primerament, hem pogut aprofundir amb diferents aspectes de la matèria, com la densitat, els estats... Després, vam experimentar amb els diferents materials, on vam comprovar la reacció que poden tenir si els barregem entre ells. Finalment, en el moment d’abocar el gas invisible del vas de precipitats a la flama de les espelmes, va ser molt emocionant. Veure com una a una s’apagaven, sense tirar res, aparentment, va fer que tots quedéssim amb la boca oberta. Vam repetir l’experiment tres vegades, una de les quals, no vam obtenir gaire gas i no es va apagar cap espelma. També vam patir algun inconvenient amb algun globus defectuós (feia molts mesos que estaven a l’escola), fent-nos adonar de la importància de tenir els materials en bon estat. En conclusió, ara sabem que hi ha matèria que no veiem, però que ens envolta.
El circuit elèctric necessita diferents elements per generar l'energia. El més important, és que el circuit sigui tancat, sense cap interrupció. Necessitem una font d'alimentació, com una pila, que genera la potència. Uns cables, que fan de conductors de l'energia. I per últim, un element que necessita aquesta energia per funcionar, la bombeta. Veure com s'encén la bombeta, amb materials que tenim a l'aula ha sigut emocionant. Hem conegut materials que són conductors de l'energia. Els imants tenen dos pols (com a la Terra, nord i sud). Si apropem dos imants pels pols oposats generen una força magnètica que s'atreuen i els ajunta, en canvi, si els apropem pel mateix pol la força magnètica els repel·leix. L'agulla d'una brúixola és un imant, que gira lliurement, buscant sempre alinear-se amb el Pol Nord de la Terra.